Grilldag idag!!

Så där, sitter hemma och har just betalat räkningarna, lika kul varje gång! vart så nöjd över att det inte var så mycket räkningar den här gången men insåg just att jag glömt en så jag måste komma ihåg att beetala den direkt när jag skrivit klart här. Är fortfarande krasslig även om det är betydligt bättre än för 2 dagar sen. ont i halsen och svullen om halsmandlarna sen även lite huvudvärk kvar. men jag knaprar ibumetin och bafucin, det lindrar lite i alla fall.
Ikväll ska vi grilla vid manhemskajen, verkar bli ett gäng där. ska bli riktigt kul! Tänkte ta med grabbarna också, kul att ha med dom på saker ibland. dom börjar ju bli så stora nu och blygheten som dom visade upp tidigare en period verkar ha släppt. Just nu hoppar dom i min säng och ropar "jippie yeah yeah!!" haha.
Jag tänkte grilla fläskfilé åt mig då jag hade en sån i frysen sen får pojkarna korv för dom vägrar ju äta grillat kött, konstiga typer det där... Till det tänkte jag göra ett foliépaket med potatis, morötter, lök och kanske lite annat smått och gott!


"bakislunch" från i lördags. var inte så bakis så det här dög fantastiskt bra. typ den perfekta lunchen! världens godaste rostbiffsallad och den sköljdes ner med färskpressad juice av apelsin och honungsmelon och en cola zero. Lektyren är senaste nummret av body som damp ner i min brevlåda i fredags=)


Jag och Edvin i fredagskväll på väg från läkarvägen mot trästocksfestivalen. Lånade Saras röda solglasögon, vet inte riktigt om rött är min färg när det gäller solglasögon!? :P

Formbild på 90kg från i fredags, börjar ta sig nu! =)

Nu när jag är sjuk så är jag inte så noga med maten utan jag försöker få i mig ordentligt med energi för att orka med dagarna och förhoppningsvis bli frisk snabbare. ett snabbt tillfrisknande är det viktigaste för mig. för den sakens skulle sitter jag inte och trår godis hela dagarna men jag försöker äta ordentligt i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Edvin

Inte konstigt att vi gjorde succé när vi såg ut så där! ;) Eller hur var det nu!? :P

2010-07-28 @ 11:23:05
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Jonas

Klart det vart succé! det är då så jag minns det i alla fall! :D

2010-07-28 @ 13:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0