Gaaaahhhh!!!!

Igår nrä jag skulle gå och lägga mig (för sent som vanligt) så började det åska och blixtra ute något så vansinnigt mycket! Jag kan lova att det är inte lätt att somna när fönstrerna skallrar och blixtarna lyser upp hela sovrummet fast man blundar och har persiennerna nerdragna. Sen när jag vaknade fortsatte eländet! Har bland annat fått tjaffsa med telia igen, blir så less på all skit som kommer och sparkar på en hela tiden!
Fick svar från Umeå häromdagen och jag fick inte jobbet jag hade sökt där så nu är det bara att sätta igång och söka jobb för fullt. jag har ju ett jobb men att gå tillbaka som tidnignsbud känns verkligen inte lockande. dels så kan jag inte ta hand om mina barn då eftersom att jag får så värdelösa arbetstider, dessutom är ju lönen ingen höjdare men framför allt mådde jag så dåligt av att jobba där sist så jag skulle nog inte palla det igen. Inte nån längre tid i alla fall.
Längtar till ikväll när jag får träna igen. igår hade jag träningsledigt efter 3 raka tränignsdagar och det var nog välbehövligt men nu är jag ruskigt peppad igen! har suttit och kollat träningsvideo 2 kvällar i rad. först var det Kai Greene och igår Ronnie Coleman. Inte för att jag strävar efter att se ut som dom men man blir ändå pappad av att se dom träna och alltid intressant med lite tips och sånt. Ikväll på jobbet ska vi även öva trafikolycka så jag hoppas att det inte regnar ute då. ska bli kul att få klippa lite och krossa lite rutor, hehe.
Nu börjar det bli lunchdags här hemma. tror det får bli äggröra med kallrökt lax för min del, vad grabbarna ska få har jag inte bestämt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0