Fredagkväll...

Fredagkväll, jag har ungarna och självklart måste jag ju då blogga lite, hehe. Just nu vägrar dom somna, dom fick ngo sova lite för länge idag på dan. Med lite tur kanske man får några minuters sovmorgon imorrn=) På tal om imorgon så blir det jobb på kvällen, dygnsjobb faktist. får väl se vad vi hittar på under dagen.
Igårkväll på jobbet hade vi först en trafikolycksövning där vi gick igenom arbetssätt och tekniker vid en trafikolycka. ruskigt nyttigt! Sen efter det så spelade vi innebandy en timme, vart ruskigt svettigt och när innebandyn var över bytte jag t-shirt, svepte en drink EAA och gick upp i gymmet. Det blev ett kortare benpass. Imorse när jag vaknade så åt jag frukost bestående av 1st gainomax och en liten kopp cashewnötter, riktigt smaskigt=) Sen testade jag moster energy low-carb. måste säga att den gav väl ingen märkbar energi och den smakade inte speciellt bra, gillar inte heller att dra i mig nått kolsyrat innan träning så den kommer inte att inhandlas igen. Väl uppe i gymmet så blev det ett rätt omfattande axelpass, tror det vart 5-6st övningar för axlarna och sen ett gäng övningar för magen bland annat brutal bänk. Nu ska jag försöka hitta på nån roliga film och se eller nått annat skojj att göra=)
Just jag, höll på glömma. åhhhhhhhhhhhhhh!! måste gnälla av mig för att jag inte är i sthlm nästa vecka. NAS och Damian Marley ska spela på grönan, hade ruskgit gärna varit där. tror väldigt mycket på den konserten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0