Veckans tips!!

Alltså jag är heeelt överväldigad!!
Har just provat ett nytt protein http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/protein-delite Det är helt löjligt gott!! Har köpt en burk av smaken jordgubb/vit choklad. Blandade med vatten och det lär bli ÄNNU bättre med mjölk kan jag tänka mig. Det smakar verkligen milkshake med bitar av jordgubbar och vit choklad i. Att något som smakar så gott kan vara så nyttigt kan jag inte förstå!? Tror det var 3gram socker i en portion och dom hade lätt kunnat ta bort minst 1g av dom och det skulle inte bli sämre, snarare tvärtom för om det är nått jag ska klaga på så är det att det nästan var väl sött. Men så länge det finns kvar pulver i min burk kommer jag aldrig att vara sugen på något sött på kvällen. snacka om grymt kvällsmål!!

Båda ungarna är ju officiellt kräksjuka, blääää!! Var verkligen inget jag behövde just nu. Madde var riktigt snäll och kom förbi för att pussa på sina barn idag och det gjorde att jag kunde ta mig iväg till gymmet en sväng. vart ett riktigt bra pass och jag är otroligt tacksam över att ha fått komma iväg lite.
mamma berättade idag att hon och pappa ska gå ihop och köpa skidutrustningen som jag var och provade ut häromdan. vart jätte glad eftersom att jag är riktigt peppad på skidåkning. tycker verkligen inte om konditionsträning så nu när det finns något som känns kul måste jag passa på och utnyttja den motivationen. hoppas bara att vädret kommer att vara snällt mot mig så att jag kan åka mycket.

Ska koka en kopp the nu. verkar som att AIK torskar mot HV på bortaplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0