Skidor!!

Var flera år sen jag var så här sugen på att åka skidor. Vart inte mindre av att Samme och Elin kom förbi en sväng och tog en kaffepaus mitt i deras skidtur. ska nog åka på stan och kolla på skidor imorgon se om det finns något aktuellt. kollade blocket nyss men där fanns det inte så mycket att hurra för. Har egentligen inte råd, kommer gå så mycket pengar i februari och mars när jag ska vara på sandö rätt mycket. hittar jag något paket som verkar bra måste jag nog slå till ändå.

Fick mail från min handledare idag, bara 6 veckor för sent... blir så less på att han kommer med en massa krav och berättar hur fel jag gjort nu!? det kunde jag ju fått veta för flera veckor sen. tur jag fick mer tid på mig för till på fredag hade jag aldrig klarat det. bara lite trist att när dom andra i klassen får ledigt nästa vecka så måste jag nöta på med plugget, suck!!

Träningen idag gick riktigt bra. blev ett kort men intensivt pass. Körde droppset både på flys i cabelcrossen och bröstpressmaskinen. riktigt bra pump och helt slut i brösten! sen vart det även dropset i enarms bicepscurl i cabeln. Riktigt skönt pass som säkert kommer kännas imorgon när det är dags för ben.

Har stått och stekt hamburgare hela eftermiddagen. Blandade 2,2kg köttfärs med salt, peppar, chilipulver, chilipasta och het chilisås. det blev 10st fantastiska chiliburgare. riktigt goda!! Imorgon blir det nog att äta kyckling, var ett tag sen sist så nu är det dags=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0