Shoppaholic...

Njaa inte riktigt men jag var på stan en snabbis idag och köpte ett headset till datorn och en köksvåg. Köksvågen för att kunna väga mat och få lite bättre koll på det. Headsetet var på grund av att min mikrofon till datorn har pajjat. Jag måste ha en fungerade mikrofon så att jag kan delta i diskussionerna på våra möten i skolan. Vi ska ha ett imorgonbitti rörande en uppgift vi gjort i veckan om djurlivräddning.

Till middag både idag och igår har jag ätit, grillad kyckling, coleslaw och feta ost. kan hända att det blir imorgon också. SJUUUUUKT gott !! Och nyttigt också. väldigt mycket protein och relativt lite fett och kolhydrater, precis som jag vill ha det =)

Fick min Voddler invite idag. Det verkar rätt bra, var ruskigt bra bildkvalite på filmerna men jag blev lite besviken när jag insåg att många av filmerna kostar att se. Trodde att det var som spotify, gratis.

Melwin har fått medicin för sina uppstötning han har varje dag och igår när han gnällde lite över att behöva ta den så kom Lucas fram till honom, klappade honom på axeln och sa "så ja lilla gubben". Söööötis!! =)




Här är jag med mitt nya headset, känner mig som en riktig gamer. kanske borde börja spela WOW, CS eller nått annat coolt spel.


Just ja, har haft en väldigt spännande visning på huset idag. hoppas verkligen det kan bli sålt nu så man får det ur världen. Nu ska jag strax sova så att jag orkar med morgondagen.


Kommentarer
Postat av: Edvin

Om du aldrig mer vill se mig så kan du ju alltid börja spela CS och WOW...

Dont do it!

2010-01-29 @ 23:17:32
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0