Release party!

Så är det!
Har ett litet release party här hemma med mig själv. Har suttit och skrivit en skolrapport hela kvällen och nu när jag inte ids jobba med den nå mer så tänkte jag att jag lika gärna kan skriva lite här.
Vad ska då den här bloggen handla om?
Vet inte riktigt, mitt liv och mina tankat kanske. Lär bli en del träning och kost som är en stor del av mitt liv. en del om mina underbara tvillingpojkar och mitt liv med dom. i övrigt får vi väl se vad som slinker med.
Tänkte redan nu så här på förhand be om ursäkt för eventuella stav och gramatik fel. Det här med att skriva har aldrig varit min starkaste sida här i livet men jag tänkte ge det en chans ändå och det kommer säkert att gå och läsa, det mesta iaf=)
I veckan är jag barnledig så det är därför jag sitter uppe vid den här tiden och skriver, brukar alltid vrida dygnet lite när jag är barnledig.
Jag ska så småningom försöka fixa mig en lite roligare layout, antingen gör jag det själv eller tar lite hjälp. Får se om jag slänger upp lite bilder också nån gång kanske det lär ni ju märka. har ingen kamera mer än på mobilen och det är en 3,2mpx kamera som är vääääldigt seg så det är svrt att fånga några bra bilder men man kan ju försöka iaf.
Nu ska jag se lite TV och sen soooova!! blir sovmorgon imorrn och sen gymmet.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jiiihooo!! Undra vem du ska ta hjälp av när du ska göra designen ;)

2010-01-07 @ 12:33:17
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: Edvin

Inte dig iaf Madde!:P

2010-01-08 @ 11:24:25
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0