Iphone!!!

Haft en rätt bra helg. Fredagkväll satt jag hemma själv och såg nån film. kanske inte roligaste fredagskvällen i mitt liv men inte den sämsta heller. Lördag vart det ett långt och hårt gympass och sen var jag och kollade innebandy. var riktigt kul! är som sugen på att börja spela och hade det inte varit för att jag ska vara borta så mycket nu här framöver så hade jag nog gjort det.
Sen på kvällen drog jag till Samme och tog några öl och lite whiskey. Vi hade riktigt trevligt, Jonte var också där. Vi såg robinsson, spelade UFC på playstation 3 och spelade ticket to ride.
Idag har vi varit hos morsan och käkat pizza och välkommnat pappa som flyttat till stan igen. Han har köpt våran gamla lägenhet som vi bodde i innan huset köptes.

Brorsan har visst beställt en Iphone och jag blir ju självklart sugen igen då. har varit väldigt sugen tidigare och nu när priset börjar gå ner så känns det mer aktuellt. Ska ta mig en liten funderare om det kan vara värt det.

Imorgon börjar nya terminen. Skönt att slippa rapportskrivandet och börja med lite riktigt brandmanna utbildning igen! Den här terminen ska vi bland annat jobba med buss/tåg olyckor och stora kemikalieolyckor och stora bränder. riktigt riktigt kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0