Gymsnusket!!

Åhhh va less jag blir på detta gymsnusket!! Äckliga illaluktande gubbar som sitter i omklädningsrummet eller bastun och filar sina äckliga fötter eller klipper sina äckliga naglar. vissa rakar sig utan att tvätta bort efter sig. Män/gubbar som gör både det ena och det andra på toan utan att varken stänga eller låsa dörren. varför!? ÄCKLIGT !!!! Har dom inget hem att lorta ner? eller är deras kärringar så hårda så att dom inte får äckla sig hemma och måste då äckla ner oss andra stackare som bara vill byta om ifred eller sitta och slappa i bastun.

Var på krysset och köpte ett dubbelt buremål med diverse tillbehör som jag tänkte avnjuta till hockeyn. men inte då! Tydligen har nån klant grävt av en kabel någonstan mellan Skellefteå och Stockholm så dom inte kan sända matchen!! Fast nu har dom tydligen lagat det så att jag kan se. tredje har just börjat och AIK har tryck på linköping. ska koncentrera mig på att se matchen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0