Gymma barfota!?

3-2 vart slutställningen i matchen AIK-Rögle. vart onödigt spännande när AIK började slarva i sista perioden. Tråkigt när dom spelar så dåligt, långt under sin förmåga.

Var på gymmet idag och körde ett axelpass. gick riktigt bra!
Mitt i passet kom en man dit som skulle träna och döm om min förvåning när jag ser att han är barfota!! Varför tränar man barfota? är det ok att göra det? verkligen inte säger jag! tycker det känns väldigt ofräscht och äckligt. Enbart strumpor kan väl vara ok men jag tycker ändå att man minst ska ha badtofflor eller liknande men helst riktiga skor. Man vill ju inte ha fotsvett över hela gymmet, bläää!!

Blir så irriterad på kylan!
Bilen vägrar starta. motorvärmarsladden har suttit kopplad i 18 timmar utan att det hjälpte. vart snarare sämre, fast det har ju blivit kallare så jag antar att det har med det att göra. tänkte försöka låna en batteriladdare imorgon och se om det kan hjälpa. Fick hjälp av samme att rensa upp i garaget så nu kan jag börja ställa in bilen där i fortsättningen. skönt!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Gym är ju så otroligt fräscha när folk har badtofflor och skor. Jag förstår inte hur någon kunde förstöra det. =P

2010-01-08 @ 15:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0