En annan del av Ske-hamn.

Sitter och ser en annan del av köping. I Köping är det sommar och sol. ser så grymt härligt ut med en riktigt varm och solig sommardag. DET längtar jag till! det är så tråkigt att sommaren är så kort här uppe i norrland. Den hade gärna fått vara några månader längre och några grader varmare=)

Sitter här i soffan och har feber och magknip. Ingen höjdare kan jag lova! Taskig tajming är det också med tanke på att det är min barnlediga vecka och jag hade tänkt köra på stenhårt i veckan. har mycket att göra både med skolarbete och lite här hemma som jag skulle behöva fixa inför en kommande visning som förhoppningsvis blir om nån vecka. Imorgon får jag mina nya skidor så jag hade tänkt köra 4 pass på gymmet och 3 skidpass i veckan men nu kanske jag inte orkar med så mycket, vi får väl se hur jag känner mig imorgon efter en natts skönhetsömn. Samtidigt som att det är taskig tajming så är det ganska bra att det värsta kommer nu när jag har lämnat bort grabbarna och inte för ett par dagar sen när dom var sjuka också. det hade nog blivit rätt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0