Dagensvikt:

Dagens vikt blev: 95,9kg
Som jag nästan misstänkte så var förmodligen förra veckans låga vikt till stor del på att jag var helt tömd efter magsjukan jag haft den helgen. Jag tror att jag ligger rätt bra till i maten nu och tänker fortsätta som jag gör nu förutom att jag kanske inte köper någon krutröksost och trycker i mig den här veckan som jag gjorde i slutet av förra=) Visserligen är det mycket proteiner men det är även väldigt mycket fett så det får nog vara.

var på affären i morse och skulle köpa nya nummret av BODY som skulle komma ut idag. men när jag kom hem insåg jag att jag köpt nån special utgåva innehållandes träningsguide, träningsdagbok och ett par kalsonger. Visserligen behöver jag kalsonger eftersom att de flesta av mina är struckna i grenen men det var ju inte riktigt det jag tänkt. så det blir till att fara iväg och köpa rätt tidning sen så man har någon bajslektyr ett tag framöver=) 

Har en av dom tröttaste dagarna på länge idag. satt självklart uppe för länge igår, som vanligt. sen kommer grabbarna alltid över mot morgonsidan och vill sova i min säng. måste nog bli hårdare på att tvinga tillbaka dom till deras sängar. det är visserligen ruskigt mysigt att ha dom nära men dom ligger ju aldrig still så det går dåligt för mig att få sova.

Nu ska jag äta upp lunchen och sen plugga lite mer innan det blir gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0