Bild.

Har varit en kreativ dag trots allt. Har hunnit se halva säsong 5 av How I met your mother, hunnit med att vara på brandstationen och få påskrivet lite papper som ska lämnas in till skolan och fått lite hjälp med min rapport. Som om det inte vore nog så har jag även städat här hemma och klippt mig. Grabbarna älskar att hjälpa till med dammsugningen och dom är väldigt faschinerade av hårklippning, så länge det inte är deras hår som klipps=) Nu senast gick det visserligen lite bättre med lucas och idag sa han att han ville klippa sig så vi får väl se hur det blir när det är dags igen.
Snart är det dags för kvällsmat. Blir en burk kesella blandat med lite fun light och en kopp the.
Ska testa att infoga en bild, får se hur det slutar.

Här är jag alldeles nyklippt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Bra jobbat, du kan ju göra något utan mig ändå ;)

2010-01-13 @ 22:28:25
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: Jonas

Klart jag kan, jag är en man! haha

2010-01-13 @ 22:50:15
Postat av: Madde

Just därför det var bra gjort, för ni män har ju hopplösa ibland ;)

2010-01-15 @ 13:36:30
URL: http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0