Avgiftning...

hade värsta avgiftningen igår när jag gått och lagt mig. tog en ibumetin innan sängen och jag gissar att den hjälpte kroppen att bli av med febern. svettades som en galning och låg och skakade och hade mig. Det var faktist rätt obehagligt och tog ett tag innan jag somnade. Sen när jag väl somnat sov jag som en björn. har varit en riktigt härligt natt och nu känner jag mig faktist hyffsat pigg och utvilad. Det är bra med tanke på att nu ska jag ta i med hårdhandskarna gällande plugget. blir en dag fylld med plugg. Går det riktigt bra så går jag ner i gymmet och tar det lite lugnt för att få igång kroppen och basta lite men annars sitter jag här till 16-tiden. Då blir jag hämtad av Madde. Ska hjälpa henne med ungarna ikväll när hon ska på friskis och svettis. Sen ska jag hämta mina nya skidor också!! Ska bli sååå himla kul att åka! Blir nog en sväng imorgon, pratade med Samme om att åka lite skidor och sen se hockeyn. låter som en bra eftermiddag.

Morgon vikt: 95,5kg
Om det stämmer så måste Kreatinet hjälpt mer än jag trodde. Är nog mest vätska som släppt efter att jag slutade med kreatin monohydrate i början på förra veckan. Jag vill INTE gå ner så mycket i vikt varje vecka för då vet jag ju att jag tappar onödigt mycket muskler som jag kämpat så hårt för. Mitt mål är 0,5-1kg/vecka. det känns lagom för då vet jag att jag kan behålla de mesta av musklerna. Visserligen kan det ju bli lite extra första veckan/veckorna men jag är rätt säker på att det är en del vätska som släppt. sen att jag varit sjuk och inte ätit jätte bra kan ju vara en anledning men jag har ändå försökt hålla uppe det och tror inte att det gjort så hemskt stor skillnad.

Nu ska jag äta frukost och sen sätta igång med plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0