Vad är det för en dag...

Jo det är min födelsedag, jippie!! Blir 25år idag. Inte så speciellt egentligen mer än att jag har bara 1 år kvar som ungdom på buss och flyg. hoppas jag kommer kunna utnyttja det ett par gånger iaf, är ruskigt resesugen så vi får väl se vad man kan hitta på för roligheter under kommande året.
Nu är helgen här på sandö snart över. Fredagkväll var det lite festligheter med bastu, öl, god mat och chicago-poker. MYCKET trevligt! Igår vart det lite träning på dagen sen bastu, pizza och nån öl men väldigt lugnt och städat. Idag har jag gymmat och ska snart göra tacos med Fredde och Anders sen tänkte jag bjuda mina vänner här på tårta.
Imorgon börjar skolan om med en halvdag då vi ska lyfta en buss som vält på sidan.
Har så ruskigt dålig skrivfantasi nu så jag lägger in en bild istället.


Helgens partyoutfit=)

Ska slänga iväg en beställning på kosttillskott från www.mmsports.se men det får nog bli imorgon kanske. Har tränat rätt hårt i veckan, 6st gympass varav 3 av dom följdes av lite förbränningsträning och 2 av dom med innebandy i 60-90minuter. Det behövs dock med tanke på hur dåligt jag skött kosten nu i helgen. har inte så dåligt samvete över det ändå, man fyller ju trots allt bara 25 en gång i livet så...


Kommentarer
Postat av: Brodina

Ja..vilken tuuuuuur du har som har ett år kvar som ungdom.... ;) inte alla som har de.. =P

2010-02-14 @ 21:28:45
Postat av: Jonas

Nej du din stackare du blir ju snart tant, eller hur var det nu? =)

2010-02-15 @ 00:18:55
Postat av: Brodina

Snyft... ja, det stämmer... =/ 36 dagar kvar!!

2010-02-15 @ 08:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0