Tillägnat Brodina.

Jaa nu vart det helg den här veckan också. Veckan har mest bestått av olika praktiska moment i skolan, som att lyfta containrar, vischa bilar, fösa hästar eller klippa sönder lastbilar. Det har även blivit en massa träning. Sträckte ryggen igår när jag halkade till men jag tänkte nog träna idag ändå, får bli armarna som ska få sig lite pisk.
Är lite irriterad över att inte ha hört något från mäklaren, var trots allt 2 veckor sedan visningen var så jag tycker att han borde höra av sig, vi sa ju klart och tydligt att han skulle höra av sig oavsett om dom ville ha huset eller inte.
Ska snart försöka ta mig in till "stan" det är ju då världsmetropolen Kramfors jag talar om för att köpa lite proviant inför helgen och kanske någon rusdryck att inmundiga. Känner mig lite förkyld så det kan bli en bastu efter gymmet idag också, har inte bastat på hela veckan så det vore skönt.
Känner att jag har lite dålig fantasi just nu och ber om ursäkt för mitt tråkiga inlägg men det kanske är bättre än inget alls!?

Min utbildning heter "skydd mot olyckor", namnet kommer från räddningstjänstlagen som numera heter "lag om skydd mot olyckor". Nu har det startat upp ett nätverk för homosexuella brandmän och vad passar då bättre än att kalla detta nätverk för "gay mot olyckor"? Det är humor det.
www.gaymotolyckor.se

Kommentarer
Postat av: Brodina

Vad bra =) taaaaaaaaaack!!

2010-02-13 @ 19:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0