Stukad fot...

Ligger här i sängen på Sandö med en stukad fot, suck!
Vi spelade innebandy nu på kvällen och jag sprang ner i ena hörnet och trampade på en klubba och gick omkull ordentligt. Den gången gick det hyffsat med bara lite skrapsår som resultat. Jag reste mig snabbt och sprang över på andra sidan planen, väl där fastnade jag med foten i golvet och trampade ordentligt snett. la foten i högläge och lindade hårt. gör lite ont och är lite blått. Får se hur det ska gå med allting imorgon, vi ska bla ha insatsövning bussolycka.

Björn Ferry, vilken hjälte!
Snabb i käften och snabb på skidorna, hans skytte är ju inte dåligt heller. Kalla igår var ju fantstiskt kul att se det med. Hejja Sverige!!

Nu är klockan alldeles för mycket igen, dags att sova. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Martina

Ahaa! du har en blogg med! nice!

Ja, nog finns det ju folk som är hemma dessa helger nog, men vem svarar när det är os?! :P

Och jag håller på att förbereda mig på en till ensam kväll nu när jag haft magsjuka. Då vill ju ingen träffa mig.

2010-02-21 @ 09:17:59
URL: http://mamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0