Sandööööö !!

Är då alltså på sandö nu. Haft en seg dag där jag bara suttit och lyssnat på rapportredovisningar, förutom när jag själv redovisat. Gick jätte bra, fick massa beröm både på presentation och rapport så jag hoppas att det itne blir så mycket kompleteringar nu utan att jag snart får lägga det bakom mig. Imorgon ska vi ha repetition på bilolycka och genomgång på bussolycka, ska bli riktigt kul!
Vistelsen här började väl annars inte så bra då vi fick veta att dom stängt av köket i vårat boende så vi måste gå till andra sidan av ön för att laga mat. nu har vi dock haft ett möte med hon som är ansvarig och kankse kanske går det att nå en lösning. det hela blir ju ännu värre när dom inte kan programmera om våra låskort så som det är nu tar vi oss inte äns in i det huset där vi ska laga mat. det i sin tur har visserligen lett till att vi blivit bjudna på käk både till lunch och middag så något gott kommer ju ur det hela=)
Nu ska jag strax gå till gymmet, blir till att köra lite rygg och sen gå över till gympasalen som vi bokat och spela lite innebandy, skoj !!


Kommentarer
Postat av: Brodina

Trevligt med uppdaterade bloggar... =)

2010-02-10 @ 13:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0