Ny vecka!

Ja då var det ny vecka. Har kört igång med tungräddning idag som vi ska jobba mycket med på närträffen vi ska ha snart. ska bli riktigt kul! Det är nästa vecka vi kör igång. kommer att vara på sandö från på måndag och 2 arbetsveckor framöver. Känns riktigt roligt. På helgen då fyller jag 25 så då kanske det kan bli lite festligheter och vem vet, kanske festar jag till ordentligt och äter ett par semlor=) Idag när jag var på affären så hade dom halva priset på semlor men jag var riktigt duktig och köpte inga, trots att jag tänkt på hur gott det vore på vägen dit. Är riktigt nöjd över hur det går med att äta bra och framför allt hur bra det går att hålla sig borta från slisk och snabbmat. Visserligen tänker jag på det och är sugen. men det är inte alls i samma utsträckning som det varit tidigare och det går bra att låta bli att handla sånt när jag är på affären.

Idag på gymmet vart det bröst, biceps och intervaller på rullbandet. ett riktigt skönt pass!! Känner för varje bröstpass jag kör att höger axel gör ondare och ondare innan jag blivit ordentligt uppvärmd. har haft det problemet tidigare så jag ska bli mer ordentlig på att träna rotatorcuffarna minst 1gång/vecka och värma upp axlarna ordentligt innan jag börja träna brösten. Imorgon får det nog bli rygg och mage. kanske intervaller då också... vi får väl se...
Skulle behöva plugga lite och även få lite tid över till att meka med barnvagnen, den håller på att gå sönder ordentligt.
Men först av allt ska jag sova!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0