Ny vecka.

Jaha då var det ny vecka då. kommer bli en vecka fylld av plugg, träning och OS.
Tog en morgonvikt imorse: 94,1kg wiiiieeee!!
Kändes bra. trodde jag hade gått upp en del under Sandö veckorna men tydligen gav den hårda träningen resultat. känns faktist i kroppen också. går riktigt bra nu.
Känner mig lite fåordig idag så jag vet itne om det blir mycket mer än så här för nu. Ska ta och se lite 2 1/2men nu för att muntra upp mig själv lite och sen ta en kvällsproteindrink=)
Just ja, jag har fått helt klart med sommarjobbet. känns så skönt. var ju ganska inställd på att jag skulle få det men man vet ju aldrig. I förmiddags ringde dock personalchefen och sa att dom ville dras med mig en sommar till så nu behöver jag inte oroa mig för det. Egentligen borde jag fira lite men jag sparar nog det till helgen, verkar bli efterskottskalas med släkten då sen är jag lite sugen på att försöka hitta nån fest att bjuda in mig själv på.
NU får det räcka för idag.

Kommentarer
Postat av: malin

Haha, nej jag tror faktiskt det var TROTS avsaknad. Har ju normalt sett kul med dom och var förberedd på att helgen kunde kännas lite mer livlös än vanligt, så jag står nog fast vid trots :P

2010-02-23 @ 08:52:14
URL: http://malingoesume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0