Morgonvikt:

Dagens morgonvikt blev: 95,3
Känns riktigt bra. det betyder att jag ligger precis som jag vill ha det. möjligtvis kan jag ha bundit lite lite vätska på grund av ett högre salt intag än jag är van vid men det är ju ingen fara. Tycker att jag känner att formen blir bättre och bättre. Det är fortfarande långt kvar men det känns riktigt bra just nu. ligger högt på proteinet, riktigt högt för att vara jag. När jag går ner 0,5kg/ vecka behöver jag inte oroa mig för någon större förlust i muskler heller så det känns ju skönt.
Nu ska jag äta frukost, makrill i tomatsås och 3 kokta ägg. Blir det nästan varje morgon och jag verkar aldrig bli less! ruskigt gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0