KAAAAAALLT!!!

Det är sjukt kallt ute och ändå ska jag inte klaga med tanke på att några mil innåt landet är det 15grader kallare än här och då har jag ändå -24 på min termometer!! Är så sjukt less på den här kylan. kan inte komma ihåg att jag varit med om en sån här vinter tidigare. de senaste åren har det varit så här riktigt kallt 2-3 veckor vad jag kan komma ihåg men nu har det snart varit så i 2 månader. dom dagar det inte är så här kallt då är det snöstorm och det är ju inte så mycket bättre det! Tur att jag inte är tidningsbud längre!=) längtar till våren och sommaren, ooj så skönt när man kan gå ut i t-shirt och inte behöva 7 lager med kläder på sig hela tiden!

Barnvagnen gick sönder igår, ruskigt surt. bakaxeln som hjulen sitter på gick rakt av så det går nog knappast att laga heller. riktigt irriterande! det är ju en emmaljunga tvillingvagn och emmaljunga brukar ju stå för kvalite men det här vagnen har racklat riktigt mycket. när det är en tvillingvagn tycker man ju att den borde tåla lite vikt men ända sen grabbarna vart över 1 år istort sett så har den krånglat.

Funderar på att gå ner till gymmet efter lunch och cykla lite och ta en lång bastu. blir nog ingen styrke träning utan jag tar en vilodag från det men lite cykel kanske går att orka med. Cyklade en kvart igår efter bröstpasset och det gick hyffsat för foten. jag är lite öm idag men det gör inte så väldigt ont. Ska ut en sväng om en stund och bland annat gå till affären så jag får väl se sen när jag ätit lunch hur foten känns. jag har ju tejp i värsta fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0