Hemma!!

Jaa då var jag hemma igen. Kom hem i fredags eftermiddag. Har haft det bra där borta måste jag säga. mot slutet vart det lite rörigt för mig och nu när jag har kommit hem har det blivit ännu värre. Känner inte för att gå in på detaljer men jag har behövt reda ut en del saker med mig själv och andra. rörigt det där med känslor och uttryck. Jag är så ruskigt dålig på att beskriva känslor med ord både för mig själv och för andra. jag kan känna en känsla och veta att det är en känsla jag gillar eller inte gillar men jag kan inte riktigt beskriva vad det är för känsla och varför jag känner den. Det är inte meningen att såra personer så här men på något sätt så lyckas jag alltid att göra det ändå. Jag har känt på slutet att livet har börjat vända. jag har känt att jag utvecklats väldigt mycket och blivit lite säkrare på mig själv men nu har jag verkligen fått en pungspark. senaste dagarna har varit riktigt jobbiga, hoppas det vänder tillbaka snabbt. imorrn ska jag träna i alla fall och det brukar vara bra terapi.

På tal om imorgon så ska jag ha en till husvisning då, nu händer det saker. känns så himla bra. hoppas det kan gå fort att få sålt det nu. har ju väntat rätt länge känns det som.

Vart peppad av fredde, klassens kock nu när vi var på sandö. så igår gjorde jag egna potatisklyftor för typ 3:e gången i mitt liv. riktigt gott, enkelt och nyttigt. tror det blir ett till lass idag. Jag skar upp potatisen i lagom stora bitar, skar en gullök i liknande bitar, kryddade med chili och vitlök sen in i ugnen. ringlade över lite olja och en klick smör också. får bli nånting liknande idag fast jag tror det blir med kyckling till istället för texmex steak som det vart igår.

Nu ska jag gå och spendera lite tid med mina små troll som håller på att riva hela huset.

Chili/vitlökspotatisklyftor, texmex-steak och kryddig bea-sås. bra lördagsmiddag!


Kommentarer
Postat av: Broddan

Ok, jag får nog ta mig ett allvarligt snack med dig. Du måste ju må bra!!!! vi får boka in en tid för det!! Såg jättegott ut den maten iallafall! Här blev det spagettí och köttfärssås. helt ok det med! jasså, du håller på att sälja hus, det visste jag inte heller... lycka till!!! Vi pratar för lite märker jag.. =) kram kram!!

2010-02-21 @ 16:18:21
Postat av: Jonas

Jo vi får väl se när våra sekreterare kan boka in nått möte=) Har jag missat att berätta det om huset? se där... trodde faktist att jag berättat det men då vet du ju det nu iaf=) Spagetti och köttfärssås går ju alltid ner, det är riktigt riktigt gott. nu vart jag hungrig igen... typiskt!! =)

2010-02-21 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0