Hängpung!!

Är just hemkommen från gymmet. Det blev ben, med störst fokus på vader och sen bastu. Efter att man bastat och duschat varmt är det skönt att sitta och ta igen sig lite, man eftersvettas så sjukt mycket om man drar på sig flera lager kläder direkt. Så jag drog på mig kallingarna och satte mig på bänken i omklädningsrummet. Märkte när jag satt där att jag hade ett ovanligt stort hål i grenen på kalsongerna så pungen hängde ner från bänken. Just när jag sitter där i godan ro så flyger dörren upp och in stormar den super snygga badvakterskan. (badväktarinnan!? Är badvakt ett unisex ord kanske!?) Hon har en bultsax modell större i handen och mord i blicken. Min första tanke är att det är kulpåsen hon vill åt men inser rätt snabbt att skåpgrannen lyckats låsa in nyckeln och hon är där för att undsätta honom. Jag andas ut och är snabbt uppe på benen för att räta till kallingarna. När jag går förbi receptionen så tycker jag mig känna hennes blick i nacken och ett litet leende som sprids på hennes läppar...men jag är inte riktigt säker... Det skulle ju kunna vara en bra isbrytare. Är det läge nu att fråga om en date?

Nu ska jag äta kyckling sen städa undan lite lätt och kanske blir det lite plugg ikväll.

Kommentarer
Postat av: Edvin

HAHA! Jag tror att det kan vara läge att fråga om en liten dejt. Just nu "sticker du ju ut" i hennes bok, if you know what i mean! Ett bättre tillfälle får du inte.



Förövrigt så finns det en viss charm med dessa hål som kan uppstå. Man får en glimt av hur det är att ha kjol, utan att behöva gå över den gränsen som innebär att man provar att ha kjol.

2010-02-03 @ 21:59:30
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: broddan

fan vad rolig du är!! klart hon är ute efter dem...=)

2010-02-06 @ 20:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0