Ben & Jerry

Det jag har varit som mest sugen på sen jag påbörjade min diet, eller vad man nu ska kalla det, är Ben & Jerrys glass. Idag har jag köpt en burk som jag tänkte äta ikväll. ska bli så sjuuuukt gott och jag ska njuuuuta !! Nu sitter jag och ser Skellefteå AIK-HV 71. Riktigt rolig match. nästan alltid när dom två lagen möts är det hårt spel mycket kamp precis som det ska vara. Nu leder Skellefteå och det gör ju inte saken sämre.
På måndag drar jag till Sandö i 2 veckor. Ska bli riktigt kul! Roligt att träffa klasskompisarna igen, var ju 10 månader sen sist. Det blir även roligt med det vi ska göra, räddning i bussar, tåg och lastbilar i första hand men även lite annat smått och gott som rökdykning och islivräddning för att nämna något. Har haft storkokningsdag idag och stekt en massa hamburgare som jag ska ha med mig. imorgon ska jag köpa ett par kg färdiggrillade kycklingfileér att ta med också.
Imorgon har jag fått barnvakt, grabbarna ska få fara till sin farfar och hälsa på för första gången sen han flyttade upp. Det passar riktigt bra eftersom att jag har en hel del skolarbete kvar att göra, sen måste jag packa också. blir en hel del man måste ha med för 2 veckor insåg jag idag när jag skrev en packlista.
Nej nu ska jag gå och hämta min glass=))


Half baked, min favoritsmak. Choklad och vaniljglass med chokladbitar och kaksmet i, muuuums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0