Vitcola!!

Köpte riktig vitcola idag. har aldrig sett nått liknande så jag var bara tvungen att testa, kommer inte hända igen lovar jag! Smakade som mineralvatten med en liten gnutta cola, äckligt!! Så här såg flaskan ut i alla fall:

idag hade man ju egentligen velat vara i Stockholm på Sonisphere och sett Iron maiden, hammerfall, anthrax, mötle crue med flera. Fast med tanke på hur vädret var där och hur geggigt det var på området så var det nog lika bra att jag satt hemma i soffan. Nu sitter jag och väntar på att UFC 117 ska börja. om 50 minuter börjar countdown och 1 timme senare börjar själva galan.

Har blivit riktigt sugen på att göra en ordentlig satsning mot att tävla i AF nästa höst/vinter antingen SM eller Decembercupen. Ska fundera lite till, vill inte börja och sen ångra mig. Oavsett så är det nog troligt att det dröjer ett tag innan det blir festande nästa gång för mig i alla fall. I sommar har jag festat betydligt mer än jag brukar. Det har ju absolut inte varit skadligt mycket, verkligen inte. men absolut mer än jag brukar. Fast jag har ju haft kul varenda gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0