Kvällom...

Sitter och ser vänner. Ross har just sagt fel namn när han skulle gifta sig, rooooligt!! haha
Har även just svept i mig en stor kopp the och någar vita piller och lagat matlåda till imorgon, fullt upp! Borde plocka lite i köket men det ids jag rent inte.

Angående kostschemat så har jag väl inte gjort det så hemskt detaljerat än men basen börjar ta form. Jag har tänkt utgå ifrån 2000kcal fördelat på 900kcal från fett, 800kcal från protein, 300kcal från kolhydrater. Det ger 100g fett, 200g protein och 75g kolhydrater per dag. Fettet räcker gott och väl med 100g, om det bara skulle bli 80 så gör inte det något, då kan jag lasta på lite mer protein och kolhydrater istället. proteinet ska vara MINST 200g per dag gärna mer. kolhydraterna skall jag utgå från 75 men vilodagar kan det bli mindre och träningsdagar mer. När jag räknat på det här har jag inte räknat med intag kring träning, visserligen är det mest bcaa och eaa som istort sett är kcal löst men efter riktigt hårda träningspass med intervaller eller liknande kommer jag även att dricka lite(20-25g) snabba kolhydrater om det inte blir ett mål mat nära inpå.
Vart kanske lite rörigt så här i en löpande text men det ska nog lösa sig=) Har tänkt tänka ut någon bra frukost och kvällsmat som kommer att vara lika i stort sett varje dag och några stycken mellanmål att variera med och sen variera lite på lunch och middag.

Kommentarer
Postat av: Edvin

...eller kanske BARA köra på kalkonklubbor!? ;)

2010-08-10 @ 22:43:17
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Martina

Svar på din kommentar på min blogg: Jaa, det är sjukt rofyllt! Där uppe på toppen är det ju knäpptyst, det är bara vinden man hör i träden. Å det är så vackert! Det tipsar jag om, bege dig till vithattens topp någon gång!

2010-08-11 @ 00:43:15
URL: http://mamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0