(hard)core träning!! =)

Igår så vaknade jag typ 11,30. Drog i mig lite xtend och sen ut på en timmes promenad i skogen. var soligt och skönt men mog slutet började myggen verkligen besvära mig, jobbigt!!
På jobbet på kvällen så körde vi ett gemensamt core/benpass och just när det var slut fick vi rycka ut till en bilbrand som tyvärr var släckt när vi kom fram. nu har jag bara ett par veckor kvar av sommarjobbet och det har istort sett inte hänt nått på hela sommaren, såååå tråkigt !!
När vi kom tillbaka till stationen så var jag ju redan uppvärmd i benen och bestämde mig för att köra ett lite tyngre benpass i gymmet. har inte kört så tungt de senaste månaderna när jag kört ben på grund av mitt onda knä men nu när det har börjat kännas bättre så ska jag börja variera och köra lite tyngre ibland.

- Benpress superset vadpress
- Raka marklyft
- Benspark
- Liggande lårcurl

Imorse när jag vaknade så testade jag att träna på fastande mage. Drog i mig en portion brutal fx och just när jag började träna en portion eaa fx. Det gick väl hyffsat även om jag kände mig lite orkeslös. vet inte om det var för att det var så tidigt eller för att det var på fastande mage, kanske båda! =)
Vart i alla fall rygg.

- Chins
- Stångrodd omväntgrepp
- Pulldowns
- Hantelrodd
- Latsdrag droppset

Åt Lunch på tatung, lunchbuffé, sååå otroligt gott det var! Nått som dom inte brukar ha, friterade bläckfiskringar, det var riktigt gott! =) sen var det pastagratäng, friterat fläsk, nån kycklinggryta och nån köttgryta, muuuuuums!! Åt bara lagom mycket också, endast 1 jätte portion=) (i vanliga fall blir det minst 2st ofta 3st) Fast nu börjar jag nästan ångra det då jag börjar bli hungrig. Tror jag måste fixa mig nån middag, får se vad det kan bli. Är inte riktigt sugen på nått jag har här hemma men det regnar ute och jag ids inte gå genom regnet ner till ica heller så vi ser väl.

Ha det king, tjingeling!!
(ja jag vet att jag lyssnat på bandit rock för mycket...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0