Gaahhhh!!! Ilskaaaaaa!!!

Åhhh va arg jag varit idag!! Blev sååååå less! Lämnade av grabbarna och taggade igång för ett ryggpass + cardio. När jag kommer till gymmet och ska gå in genom dörren inser jag att jag tappat mitt låskort nånstans och kassan öppnar itne föräns 1 timme senare! håll verkligen på att explodera!!!!!
Drog hem, bytte om och ut i skogen för lite backintervaller i ren ilska!! Nu har jag sprungit, ätit spagetti och köttfärssås och ska hoppa in i duschen. Beroende på vad eftermiddan/kvällen bjuder på så kanske det blir att dra in till stan igen och köra ett pass på soo shim och försöka få ut ett nytt låskort.
Hur som helst så var det i alla fall rätt skönt att springa av sig lite och verkligen ta ut stegen. fördelen med att springa intervaller jämfört med att jogga är att det är lättare när man löper i full fart att verkligen ta ut stegen vilket är skönare för benen tycker jag.

Nu börjar jag bli nervös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0