Deppig...

Senaste 2 dygnen har varit rätt tunga, känt mig deppig, ensam och orolig för hösten. Är helt orkeslös i kroppen och vill helst bara krypa ner i soffan under täcket och drömma mig bort. Det går ju tyvärr itne så bra då det är "pappavecka" nu. Grabbarna är inne på sitt rum och leker med sina nya tennisrack som dom fick av sin farmor häromdan. Att vädret är som det är ute gör ju inte att man blir gladare direkt! Sen att veta att bilen kan typ explodera eller nått när som helt gör ju inte att nått blir bättre heller. När jag bor där jag bor och jobbar dom tider jag jobbar är jag ganska beroende av bil vissa dagar så jag hoppas den kan hålla ihop ett tag till och att jag lyckas få råd att köpa en egen sen. Ytterligare en sak som jag går och oroar mig för är jobbfronten. har inte hört något från nya jobbet jag sökt och jag mer eller mindre måste få det jobbet annars vet jag inte hur jag ska lösa mitt liv i höst. Känns riktigt jobbigt att tänka på!
Håller på att spåna på ett kostschema som jag ska testa. är lite sugen på att strikta till det och börja räkna lite mer på kalorier för att se mer exakt vart jag ligger till. Om jag kommer fram till något vettigt så skriver jag självklart upp det här=)
Nu är det tandborstning för alla 3 grabbarna Lindh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0