Bilder...

Kommer nog upp lite bilder ikväll. Mestadels på mat jag ätit senaste dagarna men kanske något annat också, får se vad som hittas i galleriet=)
Min vän Edvin har flyttat sin blogg till norrans hemsida och det gav mig lite ytterligare pepp då jag under en längre tid funderat på något liknande, fast då flytta till ett mer träningsinriktat forum eftersom det är ju faktist det som min blogg mestadels handlar om. Får se hur det blir dom kommande dagarna.
Har just gjort ett gott kryddsmör på vanligt smör, bacon, citronskal, vitlök, svartpeppar, och lite chilisås. Det har jag sen gnidit in och fyllt en kyckling med som snart ska slängas in i ugnen, muuuums va gott det ska bli! ;)
Vi åt just mellanmål här hemma, riktigt goda äpplen som jag köpte på ica tidigare idag. Melwin började dock gråta för han ville ha en citronklyfta först, självklart fick han det som den snälla pappan jag är. Alltid lika kul att se deras miner när dom äter citron fast dom verkar ju gilla det ändå, haha.
Om det blir bra väder nån dag nästa vecka ska jag ta med killarna ut i skogen och plocka blåbär så vi kan äta blåbärspaj, sååååå sugen!!
Kommer som sagt ett till inlägg ikväll, hej så länge!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0