Bildbomben är här!!

Har en hel del bilder jag tänkte dela med mig av så det är väl lika bra att börja direkt:

   
Ett gäng matbilder, köttbullar och keso, kyckling och grönsaker, och hemma grillad kyckling=)


Dagens riktigt goda lunch, rostbiff, keso och pinjekärnor. kommer GARANTERAT ätas igen!


Mitt lår som börjar ta form =)

  

Grönt the och lite piller, Ett kretskort som sitter under en brandbil, hallonsmoothie (100g hallon, 250g kvarg, 1dl filmjölk)

Kanske ska förklara det där kretskortet lite mer ingående, hehe. När jag jobbade igår så hade vi ett elfel på en släckbil tillhörandes deltidskåren i Bursträsk så då fick jag äran att försöka lösa det och då passade jag på att ta en spionbild på ett kretskort som satt i en dosa under bilen. Rätt kul med sånna jobb för man lär sig ruskigt mycket!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

DU Jonas, de där såg ju inte fel ut... maten alltså :P Lär mig :P

2010-08-12 @ 22:25:05
Postat av: Jonas

Du vet att du har en stående middagsinbjudan Nathalie och är du snäll får du kanske komma hit tidigare och lära dig några trix när maten lagas till! ;)

2010-08-12 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0