Sötpotatis...

Har ätit sötpotatis för första gången idag. gjorde klyftor och in i ugnen med en gul lök. sen grillade jag ryggbiff i ugnen med färsk chili och vitlök på. till det hade jag lite rödvinssås. Riktigt gott vart det faktist! Det är ju inte så jätte kul att laga mat till sig själv, så det är ju tur att jag har grabbarna som älskar potatis och äter för glatta livet när det serveras=)

Morgonvikten idag var 91,0kg. är rädd att jag tappat muskler för det känns inte som att fettet släpper som jag vill, eller så är det framför allt runt magen som det sitter kvar, lär ju vara det som lämnar kroppen sist. lite trist när det är det man vill ha bort först. Har börjat med kreatin idag igen. har ju fått i mig det via rage x2 som jag tar innan tränignspassen men det är en ganska liten mängd och bara på träningsdagar. Nu blir det en större mängd och varje dag. får se om det gör någon skillnad på vikten de närmsta dagarna, kan ju hända att jag binder lite vätska. anledningen till att jag tar det är för att få en liten boost i träningen, framför allt nu när jag ligger på kaloriunderskott kan det vara skönt om det hjälper.

Har haft en ovanlig dag idag. har varit runt med grabbarna en del, först var vi hos Madde och sa hej till henne sen åkte vi till ica maxi och dom fick äta varmkorv till lunch, det är alltid lika populärt, hehe. sen åkte vi till min mamma och lämnade av datorn jag lånat av henne och sa hej till mina mostrar som var där. Trots att dagen varit bra har jag ändå känt mig lite ensam hela dan, vissa dagar är ju så där att man känner sig ensam. ofta kan det ju vara om man har en dålig dag och har tråkigt, inget att göra osv. så därför har det känts lite skumt att känna så när jag haft mycket att göra och dagen egentligen har varit bra. Nu ikväll hade jag gärna haft något gott typ en godisskål och lite chips med dipp att umgås med, eller ännu hellre några vänner och/eller en flickvän. Men inget av det där har jag, framför allt det första gör ju inget att jag inte har=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du väljer flickvän FÖRE godis? Ett svårt val...Godis är faktiskt rätt gott. En tjej gjord av godis kanske är det ultimata. Hör av dig om du hittar det. Ska försöka doppa Hanna i choklad nu!

2010-04-25 @ 20:29:09
Postat av: Edvin

Du väljer flickvän FÖRE godis? Ett svårt val...Godis är faktiskt rätt gott. En tjej gjord av godis kanske är det ultimata. Hör av dig om du hittar det. Ska försöka doppa Hanna i choklad nu!

2010-04-25 @ 20:29:23
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Jonas

En flickvän bidrar inte direkt till övervikt och hål i tänderna som godis gör utan det är mer på ett indirekt sätt dom kan göra det... därför kommer flickvän före=)

2010-04-26 @ 19:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0