Kid Rock- American Bad Ass

Sitter här i soffan med nyborstade tänder och ett litet leende på läpparna...
Idag har jag jobbat på stationen, var trevligt att vara tillbaka där även om dagen var väl seg när det inte var något som helst jobb inplanerat. Med lite tur kan det bli en del jobb här framöver för det verkar vara borta en del folk. hoppas hoppas!!

Imorgon får jag äntligen sovmorgon! Första sovmorgonen den här veckan och det ska bli SÅÅÅÅ skönt!! Att veta att jag inte behöver stiga upp föräns klockan är efter lunch om jag inte vill det, precis vad jag behöver. sen blir det kanske en ltien jogging eller skid tur innan det blir tid att åka in mot stan. Vi blir ett grabbgäng hos Samme och ska käka, spela poker, se hockey och dricka en och annan öl. sen blir det nog utgång som det verkar nu. ska bli riktigt trevligt, känns som att det var år och dar sen jag var ute här i stan, var väl "bara" ett halvår sen men ändå=)

Har lite samma känsla som igår att det var något mer jag ville dela med mig av, känns som att inläggen är ganska korta och innehållslösa just nu... hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0