Fredagkväll...igen...igen...

Har visst blivit standard att blogga på fredagkvällar för mig. Laddaren till min dator har varit trasig men idag fick jag den nya jag hade beställt så nu har jag min egen dator och mitt nya internet. fick även mitt efterlängtade modem så nu funkar allt som det ska igen, peppar peppar.

Var och storhandlade på willys idag, några av dom saker som jag fick med mig hem var: olivolja, makrill, ägg, 6kg kyckling, 5kg nötfärs, 3pkt red hot chorizo, tacokrydda, party pack taco salsa, sötpotatis, ryggbiff, 1,8kg frysta grönsaker, hamburgerbröd, dinkel och durummjöl och en del annat smått och gott. det borde räcka ett bra tag! skönt att ha ordentligt med mat i frysen. med ordenligt menar jag att den är proppfull!! har ju visserligen inte stadens största frys men mycket mat är det ändå.

Lucas och melwin tog täcke och kudde och la sig på golvet för att se på damhandboll när dom hade fått kvällsmat och borstat tänderna. Det tog inte lång tid innan dom somnade dom små sötnosarna=) vi var på ica och handlade lite när jag hade hämtat dom efter dagis idag och dom vart riktigt nöjda när det var ballong utdelning utanför, men det är lite jobbigt att hålla koll på 2st busiga 2,5åringar inne i en ica butik. dom är snabba!! =)

Nu känner jag så där att jag hade massor att skriva tidigare men nu tog det tvärstopp, återkommer kanske senare och om inte så blir det nån annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0