Fredagkväll...igen...

Jaa då var det fredagkväll igen. sitter och ser MM från göteborg på tv4sport. Zone FC evolution som avgjorde i lisebergshallen i slutet av mars. ska bli intressant att se.
Svepte just i mig en proteindrink. vart sugen på att äta portion nr2 av det jag åt till middag men jag kunde behärska mig, den ska jag ju äta imorgon! =)
Vad var det för något undrar ni kanske? Jag stekte kyckling, sen slängde jag i äggnudlar, räkor och dlue dragon satay sås. så sjuuuuukt gott och löjligt enkelt!

Ber om ursäkt för den dåliga bilden, lite svårt att se vad det är, men det är i alla fall dagens middag.

Har insett att mitt liv kretsar väldigt mycket kring mat och kost just nu och jag hoppas att jag inte tråkar ut min omgivning för mycket med allt tjat om vad jag äter och så=) är bara det att jag tycker det är så roligt och för första gången i mitt liv så tar jag mig tid att laga god och nyttig mat. jag exprimenterar också väldigt mycket och testar nya saker.

Igår var jag ute och sprang lite längre intervaller nere i oljehamnen, kul men jobbigt! däremot så har jag slarvat bort min pulsklocka, skulle behöva leta rätt på den för den är ett väldigt bra hjälpmedel när jag är ute och springer mina intervaller.


Här är en bild på mig och mina små sötungar från november -07. många har ju sagt att jag blivit så mycket större och byggt så mycket muskler men jag har haft lite svårt att jämföra med något men när jag ser den här så ser jag vilken stor skillnad det blivit på 2,5 år. Det som känns konstigt är att jag väger ganska lika på bilden som jag gör nu, måste gömma sig en tung mage under tröjan där, hehe.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag la ner en massa pengar i denna pulsklocka, slarver!! Hitta den nu :D

2010-04-17 @ 08:25:10
URL: http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0