Fredagkväll...

Jaa nu är det fredagkväll.
Har idag haft ett möte med skolan, gymmat, skottat snöslask, och busat med smågrabbarna. dessutom bjöd jag dom på kyckling tikka masala med klyftpotatis. muuuums!! klyftpotatis blir så sjuuuukt gott när man gör det själv, skulle kunna leva på det enbart det och en god sås.
I gymmet vart det nästan som ett halvkroppspass, jag körde chins, latsdrag, benböj, sittande rodd och sist men inte minst marklyft. riktigt tungt men skönt att ta ut sig lite. I helgen blir det 2 träningspass, imorgon blir det simmning och söndag skulle jag gissa på innebandy.
Ska testa en ny maträtt imorgon till lunch, kommer bli en riktig röra. tänkte värma kvarg, tonfisk, rödlök, majs och champinjoner, sen steker jag på bacon och strör över. blir en riktigt grym proteinbomb! tror det kan bli hyffsat gott också, men det återstår ju att se.



Jag är lite orolig över bilen inför imorgon. jag lyckades laga kylaren som var trasig men batteriet är rätt dåligt så den har varit svårstartad. inatt hade jag batteriladdaren i hela natten och då startade den idag. tänkte gå ut om ett par timmar och se ifall den startar och annars sätter jag i laddaren igen och går ut och testar imorrn, annars får jag stiga upp innan jag lagt mig och ta en buss in till stan med grabbarna för att hinna innan jobbet. dom små ska få vara hos sin farmor, det brukar vara uppskattat=)
Men något jag ser fram emot imorgon är frukosten, köpte ett gott mörkt dinkelbröd och på det ska jag ha kallrökt lax och sötstark senap, muuuums!!

Kommentarer
Postat av: Edvin

Matvrak!

2010-04-11 @ 00:11:07
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0