Energiiiii!!!

Jag har sån galen energi eller nått idag!!
Har känt det i flera dagar nu, rätt vad det är så börjar det rycka i hela kroppen och jag kan inte sitta still. har suttit och pluggat ett tag nu och jag sitter bokstavligtalat och hoppar här i soffan. håller på att bli galen! är som att det är myror under huden som springer runt! Ska snart ner i gymmet för en monsterpass för att bränna av lite energi=)

Jag är så nöjd över mig själv! Gjorde egen pasta häromdan. vart ruskigt gott så det var verkligen inte sista gången, dessutom blir det ju nyttigt och var väldigt enkelt att göra också.

Ska hämta ut ett paket sen också med lite kosttillskott.
Nu kan jag inte sitta still och koncentrera mig på att skriva nått här.
skriver kanske mer sen.
byyyyeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0