Brandman.

Ska få leka brandman imorgon.
Det ska bli riktigt kul, börjar ha varit långt mellan gångerna nu men kommande vecka har jag 6st pass så det blir riktigt bra. får väl se om man kan få några roliga och intressanta larm.

I helgen verkar det bli poker och öl. ska bli riktigt trevligt, hoppas jag! roligt att träffa lite kompisar, blir lite för lite av den varan. måste skärpa mig. känner mig dock något isolerad här ute i skelleftehamn, vill in mot stan. det känns extra påtagligt nu när bilen är trasig också. skulle verkligen behöva hinna laga den till veckan men vet inte hur jag ska varken hinna eller lyckas klara av det.

Tidigare idag hade jag massor att skriva men nu är jag rätt trött och kan inte komma på vad jag ville.
kanske kommer på vad det var imorgon och då lär jag skriva det här.

Kommentarer
Postat av: N

Ja, det tycker jag! Måste ju ha något och läsa på nätterna :D Uppdate! :P

2010-04-02 @ 02:45:06
URL: http://nathalieoetna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0